Lähetyksen tarkistus, virhe ja ongelmatilanteet
Tarkistathan toimituksen heti sen saatuasi. Jos tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi tai on virheellinen, ilmoitathan siitä mahdollisimman pian ja viimeistään 14 päivän kuluessa Asiakaspalveluumme, niin sovimme miten saamme virheen korjattua. Kuluttajakaupassa noudatamme virheitten osalta pakottavia kuluttajasuojalain virhevastuusäännöksiä.
Asiakaspalvelu
Henkilökuntamme auttaa sinua tilaukseesi liittyvissä kysymyksissä. Otathan yhteyttä, joko sähköpostitse tai puhelimitse arkisin klo 10-16. info(a)ajan-muisto.fi / 050 566 5350
Peruutusoikeus ja palautusehdot
Huomioithan että verkkokauppamme myy käytettyjä second hand tuotteita ja niissä todennäköisesti näkyy enemmän tai vähemmän elämän jälkeä. Jos haluat lisätietoa tuotteesta ota yhteyttä sähköpostilla verkkokauppaamme. Jos olet kuluttaja sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilaus ilmoittamalla tästä meille viimeistään 14 päivän kuluttua tavaran tai viimeisen tavaraerän vastaanottamisesta taikka, jos kyse on tavaroiden säännöllisestä toimittamisesta, ensimmäisen tavaraerän vastaanottamisesta.
Peruuttamisilmoitus tulee tehdä selkeästi sähköpostiimme sekä palautettavan tavaran mukana toimittamallasi kirjallisella ilmoituksella.
Asiakas palauttaa tuotteen omalla vastuullaan. Palautettavan tuotteen on oltava siinä kunnossa kun sen on ostaja vastaanottanut. Jos paketti on vioittunut postissa tee heti reklaamaatio postiin.
Jos kauppa perutaan, tavara on palautettava viivytyksettä ja viimeistään 7 päivän kuluttua peruuttamis- ilmoituksen tekemisestä alla mainittuun Palautusosoitteeseemme. Palauttajan on tarvittaessa näytettävä toteen, että tavara on palautettu määräajassa, esimerkiksi palautuskuitilla. Palauttajan on maksettava palauttamisesta aiheutuvat kustannukset. Näitä kustannuksia ei makseta takaisin palauttajalle.
Emme lunasta postiennakkolähetyksiä.
Palauttaessasi toimitetun tilauksen, liitä siihen mukaan nimesi ja yhteystietosi sekä tilinumerosi rahojen palautusta varten. Palautamme vastaavasti tilauksesta maksamasi rahat viivytyksettä kuluttajasuojalain mukaisesti. Tilauksen perumisesta perimme asiakkaalta 30 %:n korvauksen tilauksen loppusummasta, lähetyskuluja emme hyvitä.
Palautusosoitteemme:
Ajan-Muisto Oy, Sajatie 445, 12630 SAJANIEMI
Vastuunrajoitus
Ajan – Muisto Oy ei vastaa mistään tilaukseen, toimitukseen tai tuotteeseen liittyvästä tai mistään edellä mainitusta aiheutuneesta välillisestä tai välittömästä tai muusta vahingosta paitsi siihen asti kuin pakottava määräys kuluttajanasuojalaissa tai muussa pakottavassa laissa on kyseisen vahingon osalta toisin määrännyt.
Erimielisyydet
Pyrimme sopimaan tilaustasi koskevat mahdolliset erimielisyydet ensisijaisesti sopimalla, joten otathan ensisijassa yhteyttä Asiakaspalveluumme sopiaksemme asian.
Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).
Pidätämme oikeuden toimitusehtojen, tuotteiden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.